Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

Δεν

Δε σε φτάνω 
είσαι πάντα μακριά
όσα βήματα και αν κάνω 
είναι πάντοτε μικρά

Δε σ' αγγίζω 
είσαι σκιά μες στον καθρέφτη μου 
του αοράτου κορμιού μου επισκέπτης

Δεν υπάρχεις στη ζωή μου πουθενά 
και είναι τα ουράνια χρώματα γυμνά

Δεν υπάρχεις 
και όμως για μένα υπάρχεις παντού 
είσαι μέσα στην καρδιά 
και μες στο νου

Δεν υπάρχεις 
σαν παρουσία στην πραγματικότητα 
μόνο ο έρωτας, 
πάντα ο έρωτας 
γητεύει τέτοια ιδιότητα

Δε σε έχω 
και ο πόνος στην ψυχή μου είναι αβάσταχτος 
ο καημός κάποιες φορές είναι μονοδιάστατος

Δε σε φίλησα μια ακόμη φορά 
και ήταν πάντα τα χείλη μου 
πυρωμένα μέσα στη φωτιά

Δεν υπάρχεις στη ζωή μου πουθενά 
και είναι τα ουράνια χρώματα γυμνά

Δεν υπάρχεις 
και όμως για μένα υπάρχεις παντού 
είσαι μέσα στην καρδιά 
και μες στο νου

Δεν υπάρχεις 
σαν παρουσία στην πραγματικότητα 
μόνο ο έρωτας, 
πάντα ο έρωτας 
γητεύει τέτοια ιδιότητα


Φαίη Σουρή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου