Δευτέρα 2 Αυγούστου 2021

Το βίωμα

Σήμερα θα μιλήσουμε 
για την ελευθερία 
για τη φωτιά που καίει 
κάθε μας ευκαιρία

Ήμουν και γω κορίτσι 
κακοαναθρεμένο 
μέσα στην ζάλης της ζωής 
βαριά, πολύ βαριά πληγωμένο

Ένιωθα το πάπλωμα 
από παππού προς παππού να με πνίγει 
και θέλησα να φύγω 
από το χθες που το σήμερα τυλίγει

Αφέθηκα σε μια καλύτερη 
εκδοχή του εαυτού μου 
και θεώρησα πως ότι κάνω 
είναι απεικόνιση του νου μου

Μα πείτε μου ελεύθερος 
ποιός είναι στα αλήθεια 
όταν το βιώμα σε προστάζει 
να αποφεύγεις τα ρίσκα

Όταν το βίωμα γίνεται 
δεύτερη σου φύση 
πες μου αν αγάπησες 
αυτό που λες ότι έχεις αγαπήσει

Ελεύθερη επιλογή 
για πείτε μου ποια λογιέται 
μήπως αυτή που το βίωμα 
σε κάνεις να απαρνιέσαι

Και συ κουρνιάζει στη γωνία 
και όλα κάτι σε μαραζώνει
τι δεν κάνω σωστά 
και τη ζωή μου την θανατώνει

Τι δεν κάνω σωστά 
λυστε μας αυτή την απορία 
είναι το βίωμα πιο δυνατό 
από την ίδια την ελευθερία

Φαίη Σουρή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου