Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

Προσμονή

Έχω μια έλξη μυστική 
μια αγάπη κρυμμένη 
που τις νύχτες με προσμονή 
ξέρει και με περιμένει

Έχω στο νου μου από καιρό 
εναν έρωτα ιερό 
μα δε σμίγουμε οι δύο μας 
και πάντα ανεκπλήρωτο το όνειρο μας 

Μοναχή κεντω τις στιγμές 
μοναχή η μέρα με βρίσκει 
μα σαν έρθει το σκότος του χθες 
από μέσα μου εσύ ξεχειλίζεις

Τόση μεγάλη η προσμονή
τόση μεγάλη προσπάθεια
Να ενωθεί το κορμί 
με τις ψυχής τα μάτια

Τόσο πολύ σε νοσταλγώ 
μα και σε ξεχνάω 
μόνη αλήθεια μου εσύ 
και για σένα απόψε τραγουδάω 

Έχω μέσα μου ένα θεριό
μια αγάπη θαμμένη 
που σαν χτυπάει στο στήθος η καρδιά 
να μου μιλήσει προσμένει 

Έχω μέσα μου μια σπίθα φωτιάς 
ένα αιώνιο άστρο 
που καρτέρει υπομονετικά
κλεισμένη μέσα σε κάστρο 

Μοναχή κλέβω απ' τον ουρανό
μοναχή γυρίζω στο προσκέφαλι 
πριν το σώμα καεί στο φως 
έλα κοντά μου και πάλι 

Τόση μεγάλη η προσμονή
τόση μεγάλη προσπάθεια
να ενωθεί το κορμί 
με τις ψυχής τα μάτια

Τόσο πολύ σε νοσταλγώ 
μα και σε ξεχνάω 
μόνη αλήθεια μου εσύ 
και για σένα απόψε τραγουδάω.

Φαίη Σουρή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου