Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Κενή μου ημέρα

Κενή μου ημέρα
με τι θα σε γεμίσω
χιλιάδες πράγματα
που πρέπει να κρατήσω

Κενή μου ημέρα
πόση θλίψη μου προκαλείς
τα βράδια κυρίως
που δεν αγοράζεται η προσοχή

Κενή μου ημέρα
στη δουλειά γελώ
είναι όμως και αυτές οι στιγμές
που το αδιέξοδο κοιτώ

Κενή μου ημέρα
με σχέσεις θα σε συντηρώ
να πάψεις να μου θυμίζεις
σε πλάνες πως ζω

Κενή μου ημέρα
άδειο μου κορμί
δε φοβάμαι που θα φύγω
μα δεν έμαθα ζωή τι θα πει

Κενή μου ημέρα
εξάρτηση του νου
αν ποτέ σε μάθω ψυχή μου
θα γίνω πουλί του ουρανού

Κενή μου ημέρα
τιμή και αξία
ποιος άραγε ξέρει
πόσο στοιχίζει η ελευθερία

Κενή μου ημέρα
δε με συγχωρώ
όσο αφήνω τις αλυσίδες
να με δένουν στο παρελθόν

Κενή μου ημέρα
λανθάνουσας τροπή
να διαλέγεις
μα να μην έχει επιλογή

Κενή μου ημέρα
στιγμή ηρωική
σήμανε η ώρα
να αφύπνισω τούτη την ζωή

Κενά μου χρόνια
λίμνες μου χαμένες και αναδυόμενες
με λάβαρα του ίσκιου μου
σας αναζητώ
το πεπρωμένο μου φυγήν αδύνατον
μα δυνάμωσα και ξεκινώ

~Φαίη Σουρή~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου