Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

Ατομική ενέργεια φυτεμένη μέσα στη σάρκα σου

Όχι τίποτα δεν είχε αλλάξει, ούτε καν εγώ. Μα ένιωθα κάτι, κάτι μέσα μου να σαλεύει, να με γεννά και να με υψώνει μια πιθαμή προς το αόρατο σύμπαν. Ναι, ήταν ο νους. Τώρα πια ήξερα ότι είχα μετατοπίσει το νου μια μόνο μοίρα και όλος ο κόσμος μου φάνταζε καθαρή ευτυχία. Κόσμε μου αισθάνομαι πως και όλα να γκρεμιστούν μπροστά μου, αυτή η κατάσταση του νου, δεν χάνεται. Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και ήταν όλα όπως τα ήξερα, μόνο να, μόνο που τα μάτια σπιθοκοπούσαν με φως. Α! Μπορεί μόνο μια μικρή μετατόπιση να γεμίζει με χρυσάφι τούτο το βλέμμα; μπορεί κάτι τόσο δα μικρό να κρύβει τέτοια ισχύ; Και κείνα τα μάτια μου ψιθύρισαν ο καθαρός νους είναι πανίσχυρος, είναι μια ατομική ενέργεια φυτεμένη μέσα στη σάρκα σου. Ώστε έτσι λοιπόν, πρέπει να είναι, ώστε έτσι λοιπόν!

Φαίη Σουρή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου