Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Οι ερωτευμένοι

Και αν ο αέρας απόψε σε χαϊδέψει, θα χει το άγγιγμα της αγάπης μου επάνω.  Σεργιάνισμα των φύλλων τα φιλιά μου στα χείλη σου. Στους ψίθυρους η καρδιά μου να γνέφει τραγούδι ερωτικό. Απόψε αγάπη μου η φαντασία σέρνει μια βάρκα για να σταθεί σαν γέφυρα να ενωθούν δύο κορμιά που βρίσκονται μακριά. Και αν με ένιωσες τώρα ξέρεις πως οι ερωτευμένοι τραγουδούν τα βράδια στα κρύα σοκάκια μονάχοι γιατί ο άνεμος κατρακυλάει στις σκέψεις σαν χάρτης αγέρωχος στις πλάτες εκείνων που γιναν η αιτία των αναστεναγμών τους. Και αν δεν κοιμάσαι κοιμήσου γιατί τα όνειρα ανοίγουν με το που ο Ορφέας παίζει τη λύρα του. Τότε η Ευρυδίκη παρέα στο άλογο του γλυκότρεχτου ανέμου καλπάζει στις άδειες αγκαλιές των ερωτευμένων και γεμίζει το βράδυ με ταξίδια ερωτικά. Ακούς αγάπη μου τον Ορφέα καλεί την Ευρυδίκη του όπως εγώ καλώ εσένα.

~Φαίη Σουρή~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου