Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Αφού θα 'ρθει

Ποιός βρήκε το νόημα στο γιατί συμβαίνουν όλα. Ποιός μπόρεσε να καταλάβει από που ξεκινούν όλα και που καταλήγουν. Σκληρή δοκιμασία η ασθένεια, τρίζει τα κόκαλα σου. Ο χρόνος γίνεται  κλεψύδρα που σε καταπίνει. Λίγο ακόμα στη ζωή, λίγο ακόμα με τα αγαπημένα μου άτομα... λίγο ακόμα παρακαλώ, και να που κανείς δεν άκουσε πότε αυτό το παρακαλώ. Όμως η ασθένεια προχωρά και δε λογαριάζει. Αφού θα ρθει και αυτό είναι αναπόφευκτο, ας με βρει όρθιο με αξιοπρέπεια να της ανοίξω διάπλατα την αγκαλιά μου. Αφού θα διαβεί την πόρτα μου μη ρωτώντας με αν θέλω να τη δεχτώ, τουλάχιστον ας την υποδεχτώ χαμογελώντας. Αφού θα καπιλευτεί το σώμα μου, ας καπιλευτώ και γω το δικό της. Αφού η ασθένεια θα ρθει, και θα παρελάσει ας δω τι μήνυμα θα χει να μου δώσει. Και αν είναι το στερνό μήνυμα, ας γράψετε ως απάντηση ετούτο μονάχα "ενικήκαμεν".

~Φαίη Σουρή~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου