Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Αφήστε

Αφήστε την καρδιά μου
να καλπάζει
στων χεριών του τη ζέστη
για μας ένας άνεμος να 'ρθει να μας δέσει
που τόσες στιγμές μου γεννάς
Αφήστε τα χείλη
τη δίψα να διώξουν
που σε ερήμους και ερήμους
τόσο καιρό είχαν μείνει
μια μέρα λιμάνι να γίνει
που η πλώρη του χθες σήμερα σε φιλά
Αφήστε την αγάπη στα στήθη να φυτρώσει
που ήλιο καυτό πότε δεν είχα νιώσει
σαν πειρατής μου έκλεψες την φωτιά
Αφήστε τα κορμιά να αναρριχηθούν
που αιώνες τώρα δεν μπορούν να βρουν
γη για να τους χωρά
Αφήστε τα λόγια καλά σφραγισμένα
μα απόψε έλα σε μένα
του έρωτα ταξίδι η μάτια σου ξεκινά
Αφήστε το βιολί σαν γυμνή γυναίκα να στέκει
και δίπλα ο άντρας να πλέκει
νότες χάμενες στο πουθενά
Άφησε με αγάπη μου
δώρα να σου φέρω
απ της ψυχής τα μέρη
που ο φτωχός σαν πλούτο το κοίτα
Αφήνω αγάπη μου
την άνοιξη να ανθίσει
κάτι από το είναι σου να μου χαρίσεις
στους κόλπους της δική μας αμυγδαλιάς.

~Φαίη Σουρή~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου