Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Μου έλεγαν για το σύστημα, ότι σε τρώει πριν κάν προλάβουν να σε δούνε καί γω τους έλεγα για το σύστημα που εκπαιδεύω μέσα μου. Μου λέγαν για το μέσον που χρειάζεται για να μπω κάπου και γω τους απαντούσα το μέσον μου είναι η υπομονή και επιμονή μου. Μου λέγαν για τα εμπορικά στιχάκια, τα πιασάρικα κείμενα, τα ελαφρά νοήματα και γω τους απήγγειλα ποίηση Καβάφη, Ελύτη, Χαλιλ Κιμπραλ, Ρουμι κλπ. Μου λέγαν για το βασιλιά της κοινωνίας το χρήμα και γω τους απάντησα από τη σοφία των παλιών και τη δημιουργικότητά μου. Με αυτά εποίησα έναν κόσμο δικό μου, που τώρα έγινε ήμερο αγρίμι και γυρεύει προσάναμα να στάξει μια σπίθα. Και όποιος τολμά ας καεί μαζί μου σ' αυτά που λέω, πιστεύω, πράττω και αναζητώ. Όσο για τους άλλους αφήστε τους να λένε, μιας και τη φωτιά δεν θα την μάθουν ποτέ.

~Φαίη Σουρή~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου