Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Γίνε

Γίνε σπίθα να κάψεις τα επίγεια που σου τύφλωσαν τα μάτια,
γίνε σιδερένια βούληση και κέντραρε με το τόξο σου κατευθείαν στην καρδιά, γίνε αγνή αγάπη ανόθευτη μπολιασμένη με ανιδιοτέλεια, γίνε ψάρι να πιάσεις άνευ όρων στα δύχτια της αλήθειας, γίνε αστέρι να πλαγιάσεις δίπλα στο φως της σελήνης, γίνε ουρανός να συννεφιάσει ο τόπος και ύστερα γίνε βροχή να στάξεις σταγόνες ύπαρξης πάνω από τα αδειανά κεφάλια μας, γίνε αέρας δροσερός σαν σε ανασαίνω να γλυστράς γλυκά στο μυαλό να μου μαθαίνεις τον πόνο, γίνε νότα ενός τραγουδιού παλιού πολύ παλιού που γνώριμο θα είναι, όταν σ' ακούει ένα μωρό σαν το κλάμα του να είναι, γίνε αλάτι να σε γευτώ και ζάχαρη να σαι νιώθω κάθε που θα είμαι χαμένη στο στόμα μου να σε έχω, γίνε ρυτίδα του ματιού και ζάρα του κορμιού μου να σε κουβαλώ σε κάθε έντιμη στιγμή μου, γίνε φως μα και σκοτάδι να στέκομαι σαν λαμπάδα στα γόνατα του Άδη, γίνε ουσία εσωτερική που γυρεύει να μιλήσει και βγάλε μια κραυγή δυνατή όλους στο σύμπαν να τους ξυπνήσεις, γίνε η αυγή λοιπόν!

~Φαίη Σουρή~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου