Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

Μ' αρέσει να χορεύω στο ρυθμό της ζωής, να ανασηκώνομαι με χάρη στις δοκιμασίες που με περιμένουν, να στροβιλίζομαι με ταχύτητα στις νέες εμπειρίες που θα 'ρθουν, να προσφέρω μαγευτικές κινήσεις στον έρωτα, να αγγίζω τα αστέρια με το χορό μου και να περνάω το μήνυμα της αρμονίας στο κοινό που με παρακολουθεί. Μ' αρέσει να χορεύω και στο χορό μου βάζω την καρδιά μου κορονιδα για αυτό σαν πέσω μια και δύο ή χάσω κάποιο βήμα η καρδιά μου με σπρώχνει να συνεχίσω και έτσι το ταξίδι ξεκινάει ξανά γιατί όπου μιλάει η καρδιά όλα μπορείς να τα κάνεις, όλα μπορείς να τα καταφέρεις, γιατί στην καρδιά αρέσει ο χορός. Μ' αρέσει να χορεύω σε γνώριμους ρυθμούς, μα βρίσκω πιο πολύ τον εαυτό μου στους άγνουστους χτύπους κάποιων τυμπάνων που λειτουργούν σαν μια εσωτερική φωνή που μου δείχνει τα βήματα προς τα μέσα και έτσι εκπέμπει λογιών συναισθημάτων προς τα έξω. Μ' αρέσει να χορεύω γιατί αισθάνομαι ελεύθερα ότι είμαι αυτός που είμαι. Μ' αρέσει να χορεύω γιατί μιλάω καλύτερα και επικοινωνώ πιο εύκολα όλα όσα οι λέξεις δεν μ' αφήνουν να πω. Μ'αρέσει να χορεύω.

~Φαίη Σουρή~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου