Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Γιατρός;

Γιατρός... Στα αλήθεια τι είναι ένας γιατρός στις μέρες μας? Γιατί δεν έχω καταλάβει καλά με τι ασχολούνται. Μου θυμίζουν επιχειρηματίες. Πουλάνε φόβο και μεις λόγω αγνοίας αγοράζουμε. Φυσικά υπάρχει τεράστια διακύμανση τιμών, αφού ο ένας μου λέει 350 ευρώ η θεραπεία σου και ο άλλος μου λέει 40 ευρώ η επίσκεψη δεν έχεις τίποτα. Πράγματι υπάρχει τεράστια απόκλιση τιμών. Νομίζω ότι ξέρουν ότι μας πουλάνε κοπανιστό αέρα και καμώνονται ότι είναι Θεοί για να τους προσκυνάμε και να προσφέρουμε θυσίες, τον κόπο και την ταλαιπωρία μας. Χασάπηδες είστε, ατάλαντοι και ζώα. Πατάτε πάνω στην αχίλλειο πτέρνα του ασθενή και γράφετε συνταγές και διαγνώσεις που ευνοούν τις τσέπες σας. Την ώρα που τα γράφω αυτά είμαι ήρεμη και επιδιώκω να το γράψω σε γαλήνη για να είμαι δίκαιη μαζί τους. Αλλά δυστυχώς έναν καλό λόγο για αυτούς δε βρήκα, ελπίζω κάποιος να σχολιάσει και να χει να πει μια καλή κουβέντα, να βρήκε κάποιον που να είναι γιατρός και όχι επιχειρηματίας. Διότι θα υπάρχουν και αυτοί, δεν μπορεί, απλά εμένα το λαχείο μου δεν κέρδισε.

~Φαίη Σουρή~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου