Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Η κόρη γράφει στον πατέρα της

       Μόνο αγάπη έχω για σένα να ξέρεις. Βαθιά ριζωμένη μέσα μου.  Εσύ είσαι η ψυχή της ψυχής μου. Μόνο αγάπη έχω για την κάθε μας ανάμνηση.

       Μισώ, μισώ αυτό που είναι μέσα σου. Πρώτη μου φορά. μισώ που κάθε στιγμή σε παίρνει λίγο-λίγο μακριά μου. Λίγο-λίγο κάτι δικό σου χάνεται. Να μπορούσα να το ξερίζωνα. Να το πατήσω κάτω. 

       Στους χειρότερους μου εφιάλτες, σε έβλεπα να φεύγεις.  Έκλαιγα, έκλαιγα πολύ. Το όνειρο τελείωνε αλλά τα δάκρυα μου εξακολουθούσαν καυτά στο παγωμένο όνειρο.

       Να ήξερες πόσο σε αγαπώ. Να ήταν η αγάπη φάρμακο. Φάρμακο να σε γιατρέψει. Μόνο αυτο μπορώ να κάνω, το τόσο λίγο, να σε αγαπώ. Άπο πάντα και για πάντα. Σε αγαπώ μπαμπά. Βαθιά μέσα μου είσαι ριζωμένος σε ότι ονομάζουμε ψυχή. Μπαμπά μου.


~Αγκνες κ.~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου