Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Αν μου επιτρέπεις σε φιλώ...

Αν μου επιτρέπεις,σε φιλώ....θα μπορούσα απο κοντά,ξέρεις ότι θα το προτιμούσα....φοβάμαι...μην γελάς...φοβάμαι...σε θέλω και δεν ξέρω τι είναι σωστό... και αν υπάρχει λάθος? υπάρχει; και τι είναι αυτό που οδηγεί? ποιόν εγώ επιλέγω οδηγό? αν δεν υπήρχε σωστό και λάθος......αν δεν....θα ερχόμουν ακόμα και για λίγα λεπτά....   αλλά δεν....συγγνώμη....ζητώ συγγνώμη αν σε απογοητεύω...έχω το θράσος αυτό της συγγνώμης...την τόλμη να σου γράφω και να ζητώ συγγνώμη...για το λίγο μου...για την  δειλία μου...πως μπορώ και σου ζητάω συγχωρέση...πως μπορείς να την προσφέρεις ενώ πιστεύω πως μου αξίζει μόνο η περιφρόνηση...αφού ακόμα υποδουλώνομαι σε ένα λάθος ή ένα σωστό...αν μου επιτρέπεις...σε φιλώ...

~Άγκνες Κ.~


Βρείτε μας στο Twitter
https://twitter.com/ekfrasouciximou

Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου