Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Kαι μπορείς να πεις την φλόγα αυτή αγάπη

Και έρχονται έντονες στιγμές που μου λείπεις ακόμα περισσότερο, όχι οτι δε μου λείπεις αλλά αυτές τις στιγμές νιώθω τόσο άδειος που μόνο εσύ θα μπορούσες να με κάνεις καλά κι όμως δεν είσαι πια εδώ, ακόμα πια κι αν δεν είσαι δίπλα μου το σ'αγαπώ μου ακόμα κοσμεί το σκοτεινό ουρανό, τα αστέρια μου ακόμα γράφουν το όνομα σου πάνω τους, ακόμα και αν πέρασε καιρός εσύ είσαι ακόμα εκεί... και όπως τότε έτσι και τώρα θα ήθελα ακόμα να σου πω σ'αγαπώ... τα αισθήματα δεν αλλάζουν....όσο πόνο κι αν έζησα απο αυτά.. εγώ έχω μέσα μου ακόμα την αγνή μας αγάπη, σαν λευκή φλόγα μέσα στο βωμό που ακόμα υπάρχει που λέγεται καρδιά... η φλόγα αυτή δε σβήνει, θα είναι πάντα εκεί αναμμένη, Λευκή και αγνή φλόγα, πάντα ζεστή και πάντα να καίει μέσα μου... και μπορείς να πεις την φλόγα
αυτή αγάπη



~Ρομαντικός Ιππότης~


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου