Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Φεύγω

Τι είναι η ζωή...
Τι είναι οι χτύποι της...
Τι είναι το αύριο
και ποιος το ορίζει...
Θέλω να πω
πως όλα για όλους έχουν δοθεί
Και όλοι σε όλα έχουμε μερίδιο. ..
Μην μου στερείς το αύριο μου...
Για να οικειοποιηθείς ότι μου ανήκει
Και μην με φοβάσαι επειδή δε σου μοιάζω σ`αυτά που σου μάθαν...
Το πρώτο μάθημα το πήρες στη γέννηση σου
Και το στερνό στο θάνατο σου
Τα ίδια διδαχτήκαμε...από άλλους δρόμους...Μην τα ξεχνάς...μη με ξεχνάς...
Μην ξεχάσεις ποτέ το πρόσωπο μου...είναι αυτό που αδίκησες...
Αλήθεια ποια δικαίωση σε κρατά εσένα...
Αυτή της ύλης
ή τάχα της εξουσίας? ??
Και η ανθρωπιά φιλέ μου. ..
Αυτή πως ορίζεται μέσα σου? ??
Φεύγω σ` αφήνω μόνο
να τρέχεις και να ασχολείσαι με τους όρους σου τους τίτλους σου...
Εγώ ψάχνω το εγώ μου σε κάθε άνθρωπο
που θέλει να ψάχνει το δικό του...
Οι ενασχολήσεις σου με αδιαφορούν...
Κρατά τη λύπηση για σένα
Εγώ κρατάω την ουσία εδώ στην ψυχή μου...
Πορευόμαστε και μιλώ μαζί της. ..επικοινωνώ. ..
Εσύ με όσα κατέκτησες
τι επικοινωνία έχεις. ..
Τίποτα. ..
Όλα φίλε μου ξεκινούν από ένα τίποτα
Και καταλήγουν στο τίποτα...
Το κάτι το φτιάχνουν δύο...
Και συ δεν με βλέπεις σαν ένα...
Δε σ` αφήνουν οι επιλογές σου...
Δυστυχής ο μόνος...
Δυστυχής και γω που είμαι καταδικασμένη στη μοναξιά...
Φτάνει πια...
Φεύγω. ..

~Φαίη Σουρή~
f.i.souri2014@gmail.com
εκφράσου ψυχή μου  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου