Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Μα που είσαι;

Ένα ζεστό αεράκι  χώθηκε στο δωμάτιο μου
Τα μάτια μου δειλά δειλά άνοιξαν...
Δεν είσαι διπλά μου...που είσαι ...που????
Το βράδυ σαν κοιμόμουν ήρθες  και με άγγιξες
Και γω ανατρίχιασα ολόκληρη
Ακούμπησες τα χέρια σου πάνω στους ωμούς μου και με κράτησες
Ύστερα τα χείλη σου με θέρμη στράφηκαν προς τα δικά μου
με φίλησες γλύκα...αργά....τρυφερά
μα και πιο έντονα πιο μανιασμένα
σαν τη θάλασσα χύθηκες μέσα μου
και έκανες τις παλάμες σου δούλους του αισθησιασμού μας
τα μάτια μου δυο πύλες που μέσα τους καθρεφτίζονται τα συναισθήματα μου
είμαι μόνο για σένα...δική σου
αυτή τη στιγμή δεν έχω μεγαλύτερη αλήθεια να σου πω...
είμαι δική σου
αφήνομαι στη μοίρα μου... αφήνομαι και όπου μας βγάλει
οι καρδιές μας ακούγονται ... χτυπούν τόσο δυνατά
 που κοντεύουν να βγουν από το στήθος
τα σώματα μας ήρθαν ακόμη πιο κοντά
 ο χορός μας τώρα είναι γρήγορος ερωτικός απόλυτα μόνο για δύο
είναι ο χορός της ένωσης της ομορφιάς του ανθρώπινου γένους
τα λόγια ασθενούν και μόνο η μουσική των σωμάτων υπερισχύει
 ακούμε τις ανάσες μας
είναι σαν οι χορδές εντός μας να πάλλονται
να δυναμώνουν να συντονίζονται και να κόβονται με μιας
σαν την κορύφωση  μιας μελωδίας που σταματάει απότομα...
και οι δυο μας τώρα κοιταζόμαστε
ιδρώτας ρέει από τα γυμνά κορμιά μας...
κοιμήσου ....κοιμήσου μου είπες και γω θα είμαι δω...
μα που είσαι σε ψάχνω...που?

~Φαίη Σουρή~

f.i.souri2014@gmail.com
εκφράσου ψυχή μου  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου