Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Κοιτάς την πανοπλία μου και απορείς ...
ψάχνεις να βρεις έναν άλλο γυαλιστερό ιππότη,
με γυαλισμένη και ολοκαίνουρια πανοπλία....
Πλέoν η πανοπλία μου σκούριασε
και είναι μέσα στις κοψιές χαραγμένη...
Αποστρέφεις το βλέμμα σου από εμένα
κάνεις πως δε με βλέπεις...
Αλλά θέλω μόνο να ξέρεις
πως οι χαρακιές στην πανοπλία μου
είναι από τις σφοδρές τις μάχες,
μπορεί να πέρασα πολλά
αλλά έμαθα να τα αντιμετωπίζω
και να μην γονατίζω,
το σπαθί μου γυαλίζει επειδή πολέμησε
και ακονίστηκε πάνω στα σώματα άλλων.
Η πανοπλία δείχνει τι πέρασα και ποιος είμαι...
Ιππότες με γυαλιστερές πανοπλίες
είναι αυτοί που είναι και ψεύτικοι,
αυτοί που δεν πολέμησαν,
αυτοί που παραδόθηκαν και προσκύνησαν τον αντίπαλο
σαν να είναι θεός...
Τα λόγια μου μπορεί να είναι σαν βέλη
και η αλήθεια τα κάνει να τρυπούν…

-Ρομαντικός Ιππότης-



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου