Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Έχεις αισθανθεί πιο ελεύθερη πότε?
Έχεις νιώσει ζεστασιά στην ψυχή σου?
Έχεις πλησιάσει πότε πιο πολύ την καρδία σου? 

Είμαι εδώ και σε κοιτάζω...
Έλα αγάπη μου άσε με να μείνω μαζί σου...
να σου κρατώ το χέρι
να σου ψελλίζω λόγια αγάπης
Άσε με αγάπη μου μην με διώχνεις...

Ότι ήταν να δω το είδα
ότι ήταν να γευτώ το γεύτηκα...
Τίποτα όλα είναι ένα τίποτα
Η μόνη μου στιγμή που έζησα
ήταν όταν έγινα γυναίκα σου...

Θέλω να μείνω εδώ μαζί σου...
Εδώ στο σπίτι σου...
Στο αιώνιο κρεβάτι σου...

Δώσε μου τα φτερά σου να κουρνιάσω
Φόρα μου το λευκό φόρεμα της ηρεμίας...
Θεε μου τι ηρεμία έχει εδώ...
Είμαι στην ιδία ηλικία με σένα...
Ότι ήταν να δω το είδα
Πάρε με απόψε μαζί σου...

~Φαίη Σουρή~

f.i.souri2014@gmail.com
εκφράσου ψυχή μου  
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου